...ryby plavou i na onom světě

Co mě tiží?

18.02.2010 13:40

Vedu doma už poměrně dlouho diskusi o tom, kdo hrál jednu naprosto epizodní roli ve filmové pohádce Pyšná princezna. Kdo by ji neznal. Hrají v ní takoví barevně ne moc dobře zpracovaní avataři. Ale jinak musím uznat, že se jim to tehdy povedlo a ta machinima, kterou z toho tenkrát pan Bořivoj Zeman udělal, se dost vydařila.

Ale, o co mi jde? Skoro v samém závěru, kdy všichni radostně zpívají a je tam taková ta optimistická nálada, se mihne v žaláři patrně žalářník s hlubokým hlasem. A to je to mé jádro diskusí. Kdo to je? Já tvrdím (a dokud mi někdo nedá uspokojivou odpověď, tvrdit budu stále), že to je Jindřich Plachta. V titulcích se ale tahle postava nezmiňuje. Ať používám přítele Googla, jak jen to jde, nenašel jsem nic zajímavého. Když jsem se ale obrátil na pár znalců přes filmy, ti se mi skoro vysmáli a ani se na tu postavu ve filmu nekoukli. A přitom ji museli za svůj život vidět několikrát. Prý to není možné. Jindřich Plachta zemřel přece 6. 11. 1951 a film šel do kin až  26. 9. 1952. Jako by se snad točil nějaký film během pár dnů.

Vím, že to ani tolik nesouvisí s tím, čemu se tady na mém webu věnuji, ale chtěl jsem se podělit o mé velké trápení, se kterým si nevím rady. Až ten problém vyřeším, budu snad nejšťastnější člověk na světě...ale to vlastně jsem. Jen mi trochu chybí k dosažení životního maxima...

Pokud snad víte, nebo víte o někom, kdo by mohl vědět...byl bych vděčný za informaci.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO