...ryby plavou i na onom světě

Kde je nějaký energovod?

11.05.2010 15:03

Čím to, že se takhle na jaře cítím podobně jako vyhořelé palivo z jaderné elektrárny? Nejraději bych si našel nějaké úložiště a tam čekal, až se dá třeba nějak využít to málo energie, které v posledních dnech v sobě mám..

Je to taková shoda okolností, že jak ve virtuálním životě tak i v profesním životě reálném ztrácím energii...motivaci pro to, abych něco dělal nebo tvořil s radostí. Nemívám tyhle stavy moc často, ale dneska bych řekl, že kdyby bylo jiné cesty která by se zdála snazší, vydám se po ní. Vůbec mne nebaví to, jak cítím, že jsem zamračený. Nedokážu se soustředit. Nejraději bych někoho poslal do...ale zatím ještě tohle zvládám. Možná by bylo ale dobře, abych ten ventil povolil. A možná jsem jen nějak přecitlivělý z virózy, která snad je už na ústupu.

Dokonce přemýšlím o možnosti vyrazit si do Čeladné na týdenní terapii tmou. Ale to snad raději neudělám. Možná bych se tam právě teď spíš zbláznil.

Pokud tedy snad máte za to, že Fanda Ryba není v poslední době moc komunikativní avatar, tak se na něj nezlobte. Můžu za to já...tady od klávesnice.
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO