...ryby plavou i na onom světě

La Fabrique Session

21.12.2009 08:30

Včera jsem vyrazil do Fabriky. Momo tam pouštěla zase pěknou muziku. Tentokrát vánočně laděnou...ale ne žádné koledy. Když jsem přišel, už byla zábava v plném proudu. Momo se rozvalovala (pokud to při její drobné postavě jde) v křesle u krbu a na podiu hrálo hraní a zpěv pár muzikantů. Přidal jsem se k nim. Jergonovi jsem vrazil do ruky další kytaru. Přidala se i sličná zpěvačka, jejíž slabě oděné tělo se mi zobrazilo dokonce v jednu chvíli neoděné...to nebudu ale už více rozmazávat. Po čase jsem si i zapálil cigaretu - já jinak na kytaru hrát neumim... Neumim na ni tedy ani jinak...:-). A tak jsme tam myslím příjemně trávili čas...až jsem se probudil...a musel jsem jít spát. Byl to fajn večer. Díky Momo...

 

 

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO