...ryby plavou i na onom světě

Pařba ve Fabrice

04.06.2010 11:14

Úplně jsem zapomněl po tlakem RL událostí na jeden velmi příjemný virtuální večer, který jsem zažil nedávno v klubu La Fabrique. Nejdříve jsem myslel, že tam bude Scalex vzpomínat na staré fláky od Deep Purple. Ty mám moc rád. Ale ono to bylo trochu jinak...
Scalex tam v klubu seděl uprostřed parketu. Před ním se skvěly nádherné hammondky. Vedle něj osiřele postávala bicí souprava. Jimmi Button postával se sklenicí piva u vchodu. Tamam si nahřívala nohy u krbu...a...já si nemohu už po těch dnech vzpomenout...ještě jedna slečna tam seděla v koutku. Omlouvám se jí za takové křupanství. No a tak jsem si poprvé ve svých obou životech zasedl za ta bicí...vytáhl paličky a spustil animaci... Hned nato vyštrachal Jimi nějakou tu kytaru a hned bylo veseleji. Deep Purple zněli jako doopravdy. Jak by ne, že? Pak přišel ještě Shiny Iceberg...prohrábl svůj nekonečný inventář a vybalil nádherný mikrofon. Teď už byla nálada téměř dokonalá... Shiny občas kytarová sóla hrál i na jednu ze svých kytar. Na jeho těle se objevila chlapácká tetování. No, to byl večer. Škoda, že jsem musel odejít do RL. Naštěstí se tam ještě objevila Momo a ta mě více než srovnatelně zastoupila za těmi bicími. Byl to večer plný hudební vášně... Ani fotit jsem nestihl. Naštěstí to zvládla Tamam od krbu...

 

Za fotky děkuji Scalexovi a Tamam...

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO