...ryby plavou i na onom světě

S jarem se otevře Educatica

17.03.2010 13:24

Na počátku letošního roku jsem uvěřil pár přátelům a slíbil jsem naivně, že se k nim přidám a že zkusím podle svých sil, možností a schopností přiložit hlavu a prsty obou rukou prostřednictvím klávesnice a myši k dílu...

Tak jsem se „namočil“ do projektu Educatica. Mohu říci, že jsem netušil, do čeho se vrhám. Na začátku jsem si říkal, že to je pohoda. Postupně jsem názor změnil. Dokonce jsem cítil i takové nepříjemné mrazení v zádech, jak to dopadne. To mrazení se změnilo v mrazení příjemné, když jsem si uvědomil, že všichni lidé, s nimiž jsem se dal do spolku, jsou slušní a šikovní a nejde jim o nějaký zisk...

Dneska mám zase takové zvláštní mrazení... Padlo totiž rozhodnutí, že v neděli a v pondělí (21. a 22. března 2010) večer se po devět týdnů tvořený projekt zpřístupní veřejnosti. Více informací o celém projektu najdete ZDE a také v informativním příspěvku Shinyho Iceberga ZDE.

A dovolím si napsat ještě něco...Díky Viki, Shiny, Tamam, Veroniko, Mílo a Vane...bylo mi ctí, že jsem mohl s vámi být u toho. Bude mi ctí, když mě nevypráskáte, až zjistíte, koho jste hřáli na vašich prsou....:-).

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO