...ryby plavou i na onom světě

Virtuální přátelé

02.02.2010 08:25

Ukažte mi chlapa, kterému se nelíbí ženské. A jsem si jist, že hezké ženské se líbí i homosexuálům. Ano, jsou výjimky. Některým chlapům se ženské opravdu nelíbí. Já ale žádného z nich neznám. 

Ukažte mi chlapa, kterému se nelíbí hezké dlouhovlasé blondýnky. Pravda, je řada chlapů, kteří preferují hnědovlásky, zrzky, černovlásky... Ano, ale i těm se i tak líbí ty dlouhovlasé blondýnky. Jen si holt vzali za manželku třeba tu hnědovlásku. Pak chápu, že se jim líbí i hnědovlásky....:-). Ono to je vlastně fuk. Ukažte mi chlapa, kterému se nelíbí ženské... 

A proč to vlastně píšu? Není to tak dávno, co jsem se zaregistroval na Fecebooku. Že ho neznáte? Jste šťastlivci. A během doby se mi přihlásilo pár přátel, které vlastně všechny více či méně znám z virtuálního onoho světa. Ale přihlásila se mi i jedna velmi tajemná osoba. Blondýnka...hezká...má i pěkný pohled...trochu i svádivý...trochu tajemně veselý...jojo, my chlapi na takový kukuč holt letíme...:-)). Zkrátka jsem nenašel v sobě slabochovi tu sílu, abych její nabídku tehdy odmítl.

Od té doby mi od ní přicházejí (asi jako řadě dalších lidí, které neznám) různé nabídky...abych se stal fanouškem tamté webové stránky, abych si vyzkoušel onu facebookovou aplikaci...abych si udělal právě tenhle test... Proč jen v sobě nenajdu sílu k tomu, abych jí, když mi neodpovídá ani na zprávy, ze seznamu přátel vyškrtl? Proč? No protože je to právě ta hezká dlouhovlasá blondýnka, s úsměvem a pohledem, který s námi chlapy může někdy pěkně zacvičit. Ještě štěstí, že jsem šťastně ženat a vedu jinak spořádaný rodinný život. Možná bych asi teď poblázněně začal tu tvář hledat po celém světě... 

Až tedy potkáte nějakou hezkou dlouhovlasou blondýnku, tak ji ode mne pozdravujte. Třeba to bude právě ona. A když ne? Tak se možná díky mně zrovna seznámíte...třeba s tou vaší „pravou“.

 

P.S.: Podle toho, jaké uvádí ta blondýnka pod tou hezkou tváří datum narození, je mezi mnou a jí rozdíl skoro jedné generace...:-))

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO