...ryby plavou i na onom světě

Výstava na lodi SS Galaxy

09.04.2009 14:34

Další z dílčích snů se naplnil. Byl jsem osloven Pielady small - „kulturní referentkou“ neplující zámořské lodi SS Galaxy, která virtuálně (vlastně dvojnásob virtuálně) zakotvila u břehů virtuálního města Bohemia. Tady bych chtěl poděkovat Zuze Ritt, že na mne dala kontakt a jsem u srdce spokojen s tím, že Pielady si vybrala zrovna mne. Jsem spokojen s tím, že se mi přes technické problémy dané mým stařičkým PC podařilo nainstalovat v galerii na SS Galaxy všechny obrazy od Carol L. Aichi a fotografie Michala Příhody, a že od autorů jsem dostal právo je na onom světě prezentovat a vlastně jako virtuální galerista je i zastupovat.
Pokud tedy máte zájem zavést své známé a přátele do zajímavého prostředí té prapodivné neplující virtuální lodi, vydejte se tímto směrem. Pokud váš PC dovolí, projděte se po té lodi. Stojí to za to - když už se nemůžete vypravit na plavbu luxusní zaoceánskou lodí skutečnou. Třeba získáte inspiraci na některou z příštích dovolených. Já jsem po dobu jednoho měsíce VIP hostem na lodi...a jako takovému mi byla poskytnuta také luxusně vybavená kajuta. Vedli jsme s Pielady zajímavou diskusi (mojí neohrabanou angličtinou byla diskuse ještě zajímavější) o tom, jak je to manželské dvojlůžko v kajutě vybaveno sexy pózami... Na tenhle druh zábavy na onom světě mne přeci jen neužije...a tak jsem měl trochu obavu, jakým směrem diskuse bude vedena...:-). Ale nakonec jsem rád – s Pielady jsme se také v tomto směru shodli. Ano – působí to přece jen dost úsměvně, když se tam ti malovaní panďuláci tak podivně natřásají... Uff...oddychl jsem si.
Zatím stále ještě jednám s Pielady o možnosti umístit v galerii „prasátko“, které vytvořil Shiny Iceberg. Netuším, odkud je Pielady v RL, ale nemáme na sebe štěstí. Má jiný časový rytmus. V době, kdy já trávím čas na onom světě, ona bývá mimo... Naše jednání tedy probíhají „obdenně“ prostřednictvím IM.
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO