...ryby plavou i na onom světě

Další sulpty jsou na cestě

25.09.2009 13:48

Když jsem vypustil do světa těch pár sculptovaných oken a dalších drobností, ani mě nenapadlo, že budu o tomhle druhu zboží přemýšlet dál. Když jsem ale zjistil, že o ně je skutečně zájem. Ne tedy už takový, jako den první, ale stále se jich slušná řádka denně „prodá“.

Ozvalo se mi také pár SL tvůrců, s dotazem, zda bych jim nemohl něco z toho, nebo rovnou všechno, poskytnout full perm. Aby mohli ty díly použít ke stavbě a následnému prodeji domů... Také mě potěšilo, že většina z těch zájemců jsou cizinci. Že tedy nejde jen o nějaký soucit s mojí osobou ze strany srdečných Čechů nebo Slováků. Stejně tak mě potěšilo, že si ode mne „koupila“ ty díly i Zuza Ritt. Ta je použila naprosto po svém...a to mě taky těší, že v jejím podání to nejsou „jen okna“ vedoucí skrze zdi...

No, a tak jsem si to vzal k srdci a pustil jsem se do předělávání...a upravování...a vyhlazování... a hobloval jsem, brousil...sháněl různé vhodné dřevo...až jsem nakonec vytvořil sadu o něco širší...o něco možná chudší (jak se to vezme). A zkusím tuhle sadu také vrhnout na trh. Jen ji někdy, až budu mít čas dokompletuju a zkusím s ní „štěstí“ na celosvětovém trhu. Tentokrát změním obchodní taktiku...sadu dám, na trh za 1500 až 2000LD...ještě budu v těchto hranicích přemýšlet. Tak uvidíme, třeba se ze mne stane už ten milionář....
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO