...ryby plavou i na onom světě

I druhý život je hodně o štěstí...

23.11.2009 13:54

...jen mu musíme občas jít trochu naproti.


Tak jsem ze včerejška na dnešek obdržel jeden moc zajímavý vzkaz z onoho světa. Přišla mi prosba od jedné avatarky, že by stála o jeden z mých bubínků. No, nic. Řekl jsem si. Není první a doufám, že ani poslední, kdo se mi takhle občas ozve. Už snad přeci jen vím, že na něčem neexistujícím (virtuálním) asi nezbohatnu.
Tak jsem si sám sobě v duchu říkal, co bych si za něj asi tak mohl říci. Normálně ho nabízím jen jako kopírovatelný (s animací a jednou hudební smyčkou) a za pár lindenů. Ona by ho chtěla ale i modifikovatelný. Hmmmm...asi s ním nechce dál obchodovat, když ho nechce s právem dalšího prodeje. Asi to bude jen pro radost - to mě těší. To udělá naopak velkou radost i mně. Tak to jí ho dám zadarmo. Ať si někde na Mainlandu na svém pozemku s ním zablbne. Večer jí ho pošlu...

Nedalo mi to. Během dnešního dopoledne jsem si zkusil, jen tak narychlo...abych věděl, její jméno progooglovat...UFFF. Tak, tohle jsem tedy nečekal. Ona tam doma u nich s kapelou hraje celkem slušnou muziku...a projel jsem si rychle i její SL kalendář. Tedy!!! Už teď se mi trochu klepou ruce :-))...abych nepomotal bubny a práva k nim, až je večer budu v úhledném balíčku posílat.
Taky se mi honí hlavou myšlenky na to, že by nebylo špatné někdy zkusit uspořádat jejich live koncert někde poblíž ;-). (jen malá vsuvka pro Vikiho – to by mohlo být i něco pro tvůj nápad). Jen se nějak vejít do toho kalendáře nabitého tak na jeden rok dopředu...
Možná jste čekali, že řeknu její jméno. Tak to vás asi zklamu. Nechci to nějak zakřiknout...tak zatím budu o jméně mlčet. Ale, pokud to vyjde, určitě se to tady dočtete.

A tak mě při té příležitosti ještě napadlo... Možná si někteří myslí, že já jsem tam na onom světě za vodou (občas jsem taky v tomto smyslu tázán o zapůjčení peněz), že vydělávám a že zkrátka nevím, kam investovat dříve. Není tomu tak. Ale baví mě to. Tak se snažte něco vytvořit. Třeba právě ten můj buben – ten není výtvarně nic moc...řemeslně taky leckdo dokáže lepší...ale osloven může být vlastně kdokoli. Když už jsem byl osloven i já...Třeba se právě vám někdo také ozve...;-).
 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Fanda Ryba BwO